Felanmälan

NCC/Bonavas garantiåtagande gäller i fem år fram till 2017-12-11 och innefattar även vitvaror. För att felanmäla vitvaror eller andra garantifel kontakta Bonava
020-28 28 28 eller kundservice@bonava.se.

För problem med TV/Tele/Bredband kontakta Telia på 020-24 02 50.
(Om det gäller trasig hårdvara och kundtjänsten säger att det ska anmälas till föreningen så är det felaktigt!)

För felanmälan av slitage (trasig lampa etc) i fastigheternas allmänna utrymmen kontakta Primär Fastighetsförvaltning på 031-709 10 00 mellan kl 7-16 eller via www.primar.se.

Vid akuta problem i lägenheten eller huset efter klockan 16, t.ex. akut
vattenläcka, kontakta Primärs Jourtjänst på 010-709 99 33.
Jourutryckning kostar föreningen ca 2500 kr per tillfälle.

Obefogad utryckning debiteras anmälaren.

För fakturafrågor kontakta Revisorsringen på 031-709 85 90.